Časté otázky

Vážení zákazníci, připravili jsme pro Vás seznam nejčastěji kladených otázek a odpovědi k nim. Pokud se potřebujete na cokoliv zeptat a odpověď jste nenašli zde, tak nás neváhejte kontaktovat a my Vám rádi zodpovíme veškeré dotazy.

1. Co vše děláme?

Odpověď: Priorita jsou kuchyně a vestavěné skříně. Ale uděláme vám nábytek i do obyváku, dětského pokoje, do ložnice, věšákovou stěnu s botníkem.

2. Chci od vás kuchyň co pro to mám udělat?

Odpověď: Pokud máte kuchyň k zaměření, tak přijedu kuchyň zaměřím vezmu sebou PC a rovnou jí nakreslíme. Pak přijedete vy za mnou na vzorkovnu skrz výběr materiálů.

3. Kolik u vás stojí kuchyň?

Odpověď: cenu vám spočítám z grafického návrhu a z vybraných materiálů. Pokud kuchyň není připravena k zaměření, tak přijeďte za mnou na vzorkovnu kde vše probereme.

4. Elektrikář po mě chce plány zásuvek, děláte to?

Odpověď: Ano děláme, nejdříve vytvoříme grafický návrh podle vašich představ a pak vám nachystám kompletní plány pro elektrikáře, vodaře a plynaře.

5. Kolik u vás stojí grafický návrh?

Odpověď: Grafický návrh u kterého strávíme 2 – 3 hodiny, vychází na 2000Kč

6. Děláte i pozáruční servis na vaše výrobky?

Odpověď: Ano děláme

7. Nevadí když máme svoje spotřebiče? Osadíte mi je do linky a případně za kolik?

Odpověď: Odpověď: pokud máte vlastní spotřebiče nevadí, do linky vám je zabudujeme. Cenu bude uvedena v nabídce na kuchyňskou linku.

8. Grafický návrh už mám, naceníte mi ho?

Odpověď: Ano nacením.

9. Co používáte za kování?

Odpověď: Držíme se značkového kování s kterým nebývá problém a má doživotní záruku. Od značek BLUM, HETTICH, STRONG, VIBO a KESSEBÖHMER

10. Jak dlouho trvá montáž?

Odpověď: U kuchyňské linky kolem tří dnů, záleží na velikosti kuchyně, většinou se to určí už při nacenění kuchyně.

11. Dodáváte spotřebiče a jaké značky?

Odpověď: Na každý měsíc máme akční leták kde si můžete vybrat asi z osmi značek. Pokud si vyberete něco sami rád vám spotřebiče nacením. Děláme takřka všechny značky.

12. Děláte i rekonstrukci kuchyní?

Odpověď: Ne, neděláme.

13. Rozbil se mi spotřebič kam se mám obrátit?

Odpověď: U spotřebičů je velká výhoda, že mechanik přijede za vámi a nemusíte žádné spotřebiče nikam vozit. Stačí podle záručního listu, pokud není tak vyhledat na internetu záruční a pozáruční servis dané značky. Zavolat tam a domluvit si termín opravy.

14. Děláte i zednické práce jako například kachličky za linku nebo vysekat díru na odtah od odsavače nebo zakrýt roury od odsavače sádrokartonem?

Odpověď: Tyhle služby neděláme.

15. Používáte nějaký systém, aby nebylo vidět potrubí od odsavače?

Odpověď: Používáme ploché potrubí které je velmi variabilní a dá se sním vše dobře vyřešit. Při odtahu do stropu je nutno použít lapač kondenzu, aby vám netekla vysrážená voda po lince. U odsavačů je nutné používat zpětnou klapku a u vývodu ze zdi do ulice by měla být gravitační mřížka která tvoří druhou klapku. To zabrání vysrážení vody v rourách a vytváření plísní.

16. Namontujete mi i jinde zakoupenou kuchyň?

Odpověď: ne nenamontujeme tyto služby neposkytujeme.

 


Provozovna Vavrik_budova_350 

Navštivte nás, poradíme vám 

  • Vypracujeme vám grafický návrh kuchyně
  • Poradíme s výběrem vhodných materiálů
  • Připravíme vám kompletní okótovanou dokumentaci
  • Navrhneme plány rozvodu energií, vody, odpadů